вівторок, 23 серпня 2016 р.

Україна неозора - ненька рідна моя


   З нагоди  святкування тижня культури у бібліотеці було проведено свято, присвячене 25-річниці Незалежності України «Україна неозора - ненька рідна моя!» на яке завітали учні 2-А класу ЗОШ № 3, кл.керівник Маліченко О.В.
 Бібліотекар Юлія Матюшова ознайомила школярів з походженням назви «Україна». Розповіла, що це рідний край, наша країна з багатовіковою історією, мальовничою природою, чарівною піснею і мудрими, талановитими людьми. Це та земля, де ми народилися і живемо, де живуть наші батьки, де жили наші предки. І ми є справжніми патріотами нашої держави і в першу чергу маємо знати про свою країну якнайбільше, щоб плекати почуття гордості і пишатися своєю Батьківщиною.
  Діти продекламували вірші присвячені рідній неньці - Україні. А також взяли участь у вікторинах «Чи знаєш, ти Україну?» та «Які ми?» в яких перевірили та закріпили свої знання з історії, географії та літератури.
 Також для користувачів бібліотеки організовано книжкову виставку «Це моя Україна, це моя Батьківщина» і патріотичний куточок «Мій рідний край – життя мого перлина».




Немає коментарів:

Дописати коментар