понеділок, 15 травня 2023 р.

Всесвітній день здоров’я

Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Здорові люди здебільшого нечасто замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на протязі всього життя. 

7 квітня - Всесвітній день здоров’я. Його було започатковано на честь прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) у 1948 році. Щороку він має різну тематику. У цьому році його гасло “Здоров’я для всіх: будь-кого, будь-де” (#Health_for_all_everyone_everywhere).

Турбота про своє здоров'я та формування уявлення про здоровий спосіб життя значною мірою залежить від нас самих, а для цього треба бути поінформованим. А найкращий та найнадійніший спосіб здобути інформацію – це книга. Пропонуємо вашій увазі добірку книг “Головне - здоров'я”, присвячених здоровому способу життя, правильному харчуванню, кращому зрозумінню, як працює наш організм. Ми бажаємо всім безмежного здоров’я! Всім хворим - якнайшвидшого одужання! Медикам – терпіння, стійкості і хорошої матеріальної і технічної бази! Всім нам - бути здоровими і життєрадісними!


Немає коментарів:

Дописати коментар