вівторок, 9 квітня 2019 р.

Здоров’я як і життя - особистий скарб


У наш час здоров'я - це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища. З метою пропаганди здорового способу життя, розвитку здоров’я дітей та з нагоди Всесвітнього дня здоров’я у районній бібліотеці для дітей  пройшла година здоров’я «Здоров’я як і життя - особистий скарб». Гостями стали учні 10-А класу гімназії ім. Н. Герасименко (кл. керівник Бойченко Н.А.).
Бібліотекар Лариса Козачинська обговорила з дітьми важливі аспекти збереження здоров’я: дотримання режиму дня, повноцінне харчування, дотримання правил техніки безпеки під час перебування на річці, під час переходу вулиці, під час поїздки в громадському транспорті, екологічні проблеми довкілля та їх вплив на здоров’я людей. Своєю думкою щодо здорового способу життя поділились і самі учні.
Школярі прийшли до висновку, що  необхідно вести здоровий спосіб життя, тому що він  є однією з найвагоміших умов та чинників формування, збереження і зміцнення здоров’я навіть у складних екологічних і соціально-економічних умовах, забезпечує високу працездатність, добре самопочуття, ефективну адаптацію до змін довкілля.



Немає коментарів:

Дописати коментар