середу, 19 вересня 2018 р.

Моє місто невеличке, але я його люблю

Край, де ми народились,
Ростемо й живемо,
Батьківщиною ніжно
Із любов’ю звемо. 
Напередодні Дня міста та в рамках святкування 75-річниці визволення Карлівщини від фашистських загарбників, в Карлівській районній бібліотеці для дітей, було проведено краєзнавчу годину «Моє місто невеличке, але я його люблю», на яку було запрошено  учнів 5-Б класу ЗОШ №1 (кл. керівник І.І.Замкова). Мета цього заходу полягала у вихованні почуття любові до малої батьківщини та спонуканні дітей творити своє майбутнє зараз.
Учні, затамувавши подих, слухали розповідь бібліотекаря про те, як було звільнено Карлівщину від фашистських загарбників, як розвивалося місто. Краєзнавча галерея, яка складалась з сучасних фото затишних місць Карлівки, підштовхувала дітей до активності. Впізнавши місце, кожен хотів розповісти про нього. Присутні переглянули відеоролик «Моє місто - Карлівка» та виконали веселу вправу-руханку для емоційного відпочинку «Розкажемо про наше місто».
Далі дітям запропонували зробити на папері проект нашого міста в майбутньому, за допомогою вирізок з журналів, фломастерів та невичерпної дитячої фантазії. Результат був приголомшливий! Учасники творили  місто майбутнього, як і з дорослої точки зору, додавши до проекту  розвинену інфраструктуру, якісні дороги та багато зелені. Але дитяча фантазія не мала зупину: тут і чудовий морський курорт, і прибульці-охоронці.
Для користувачів бібліотеки організовано книжкову виставку «Рідний край - моя Батьківщина», де можна дізнатися багато цікавого про наше місто.
Зі святом вас, карлівчани! Бажаємо, щоб всі жителі і гості нашого міста були щасливими, жили в достатку та благополуччі! Хай процвітає наше місто!





Немає коментарів:

Дописати коментар