четвер, 8 лютого 2018 р.

СНІД і людські долі

 Здоров'я – одне з основних джерел радості, щасливого та повноцінного життя. Це стан життя і діяльності людини за умови відсутності хвороб. Його треба шанувати, не втрачати, а примножувати. Дбаючи про своє здоров’я, ми дбаємо про здоров’я майбутніх поколінь усієї нашої української нації. Зберегти його допоможе здоровий спосіб життя.
 Популяризуючи здоровий спосіб життя серед школярів бібліотекарі спільно з лікарем-інфекціоністом - Кравченко Наталією Володимирівною провели годину здоров’я «СНІД і людські долі», на яку завітали учні 9-Б класу ЗОШ №3 (кл. керівник Бородавченко І.В.).
 Захід розпочала Лариса Козачинська, яка ознайомила учнів з поняттями "СНІД" і "ВІЛ" та їх ознаками, во сприяла вихованню у молоді почуття відповідальності за власну поведінку а також, толерантного ставлення до ВІЛ-інфікованих людей. На заході підлітки мали можливість поспілкуватися з фахівцем Кравченко Наталією Володимирівною і отримати професійні відповіді на питання, стосовно проблем СНІДу. Всі бажаючі мали змогу зробити швидкий тест на СНІД.
  По закінченню виховної години присутні зрозуміли, що ВІЛ/СНІД може загрожувати всім, але якщо людина дбає про своє здоров’я, веде здоровий спосіб життя, живе за законами моралі, має міцну сім’ю, ризик заразитися ВІЛ стає мінімальним.
  До уваги школярів був представлений перегляд літератури "Молодь та СНІД - це серйозно



Немає коментарів:

Дописати коментар