суботу, 17 вересня 2016 р.

Краю мій лелечий, рідна сторона


    День міста - це свято всіх, хто тут народився і виріс, хто приїхав колись, щоб залишитися назавжди у місті з особливим колоритом, незабутніми традиціями, цікавою історією та мальовничою природою.
   Карлівська районна бібліотека щиросердечно вітає всіх жителів Карлівщини з цим прекрасним святом! Безліч досягнень, якими багате наше місто, складаються з щоденної праці, знань і талантів його мешканців. Нехай же зростає та процвітає наше улюблене місто, а щастя, любов і достаток живуть на кожній його вулиці, у кожному домі, в кожній родині, об’єднуючи всіх нас у згуртовану і небайдужу громаду. У цей святковий день бажаємо всім міцного здоров’я, благополуччя та родинного затишку. Нехай у кожній домівці панують мир і спокій, збуваються всі заповітні мрії. Зичимо жителям нашого рідного міста Божого благословення,  успіхів у роботі та мирного неба!
  З нагоди Дня міста, у  Карлівській районній бібліотеці для дітей  відбулося свято «Краю мій лелечий, рідна сторона», на якому були присутні учні 5-9 класів. Бібліотекар Алла Паталаха розповіла про славне минуле і сьогодення нашого міста. В свою чергу, діти продекламували вірші наших талановитих поетів-земляків, а також показали відмінні знання відповідаючи на питання вікторини «Моє рідне місто». А в нагороду юні читачі-патріоти переглянули відео-мандрівку «Мій рідний край - життя мого перлина»До уваги читачів нашими бібліотекарями організовано книжкову виставку «Із джерел рідної землі».


Немає коментарів:

Дописати коментар