пʼятницю, 8 квітня 2016 р.

Здоровий спосіб життя – запорука майбутнього


    Здоров’я людини – це найцінніше, що є у неї. Ніщо не може зрівнятися з ним: ні багатство, ні положення в суспільстві, ні слава. Це справжня коштовність, подарована нам природою. Саме здорова людина формує сильну націю, тож завдання кожного – берегти своє здоров’я змолоду.
    Кожен рік у всьому світі святкують Всесвітній день здоров’я. В цей день традиційно обговорюються найгостріші проблеми охорони здоров’я, що стоять сьогодні перед людством, проводяться заходи, які мотивують людей вести здоровий спосіб життя і приділяти більше уваги профілактиці захворювань. Не стоїть осторонь і наша бібліотека, яка організувала зустріч учнів 7 – А класу ЗОШ № 1 із педіатром КЦПМСД Стасюк Аллою Іванівною. Тема Всесвітнього дня здоров'я 2016 року - "Переможемо діабет!", тож лікар цікаво та доступно розповіла школярам про цю хворобу. Діти мали можливість поспілкуватись зі спеціалістом, почути поради про те, як вберегтися від цукрового діабету та вести здоровий спосіб життя. 


Немає коментарів:

Дописати коментар