пʼятницю, 11 квітня 2014 р.

Абетка краси та гармонії душі

Тема здоров'я була і залишається найгострішою. Кожен обирає свій шлях до здоров'я. Деякі займаються спортом, ведуть здоровий спосіб життя, а деякі розраховують на удачу не розуміючи, що здоров'я краще підтримати, аніж потім його відновлювати. Зробіть свідомий вибір на користь здоров'ю! 7 квітня – Всесвітній день здоров'я. Тож маємо гарну нагоду ще раз нагадати нашим читачам про важливість збереження власного здоров’я і здоров’я нації вцілому. 8 квітня до бібліотеки на урок здоров’я завітали учні 3 – А класу ЗОШ №1. Діти дружно відповідали на запитання, що для них значить бути здоровим. Відповіді були найрізноманітнішими, але всі погодилися, що основними складовими здорового способу життя є: особиста гігієна, режим навчання та відпочинку, фізкультура, здорове харчування, загартування та відсутність шкідливих звичок.
З цікавою бесідою «Здоровий дух – дає здорове тіло» виступила Марина Мусієнко – фахівець із соціальної роботи районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Учням були показані мультики на тему «Здоровим бути здорово». До уваги користувачів бібліотеки організований відкритий перегляд літератури «Азбука здорового способу життя».









Немає коментарів:

Дописати коментар