середа, 29 травня 2024 р.

Читаємо – перемагаємо, адже читаюча й думаюча нація – це сила!

Тиждень, що минає, у бібліотеці для дітей пройшов весело та змістовно, адже був багатим на маленьких відвідувачів. Мама, сім’я… У цих словах поєднується доброта, ніжність, ласкава турбота, які супроводжують кожну людину всі роки життя. Ці безцінні й найдорожчі слова символізують нескінченну любов і захист. Тож, Дню матері та Дню сім’ї було присвячено теплий та затишний захід «Мама, тато, я – родина моя». Маленьким пошановувачам книги бібліотекар прочитала казку «День матері» Марини Степанської, діти розповідали про своїх мам, свої сім’ї та родинні традиції.

Вишиванка – це національна святиня, яка символізує і несе в собі духовне багатство, високу мудрість і традиційний зв’язок багатьох поколінь, що не переривається віками. Це – символ родинного благополуччя та оберіг від усього лихого. Працівниками книгозбірні було проведено бібліоурок «Чарівна краса вишиванки». Присутні дізналися про історію свята вишиванки, різні види та стилі вишивки, про значення кольорів та символів. Також відвідувачі бібліотеки ознайомилися з книгами розміщеними на переглядах літератури «Мама» та «Вишиванка, сім’я і родина – моя квітуча Україна».

Кожен проведений захід у бібліотеці намагаємося зробити незабутнім та веселим. Тож, обов’язково вигадуємо різноманітні розваги та ігри, проводимо веселі та цікаві вікторини, разом читаємо. Робимо все для того, щоб дітям хотілося повернутися та долучитися до книжкового світу. Читаємо – перемагаємо, адже читаюча й думаюча нація – це сила! Завітайте до бібліотеки!

Немає коментарів:

Дописати коментар