середу, 14 квітня 2021 р.

«Здоров'я — мудрих гонорар» П.Ж. Беранже

 

Побажання доброго здоров’я вже давно стало традицією. Але особливо важливим воно стає під час пандемії коронавірусу у всьому світі. Профілактика та увага до нашого власного здоров’я ‒ це базові складові життя людини.

Спорт вважається одним з реальних способів поліпшити фізичний стан та внутрішню енергію. Спорт - це рух вперед. З кожним роком з'являються нові види спорту або удосконалюються старі, з'являються нові спортивні герої, встановлюються нові спортивні рекорди.

Бібліотекою для дітей проведено онлайн фізкультхвилинку до Міжнародного дня спорту на благо миру та розвитку (6.04) та Всесвітнього дня здоров’я (7.04).

Ми бажаємо всім безмежного здоров’я. Всім хворим - якнайшвидшого одужання! Медикам – терпіння, стійкості і хорошої матеріальної і технічної бази. Всім нам - бути здоровими і життєрадісними!

Немає коментарів:

Дописати коментар