пʼятницю, 25 травня 2018 р.

Моя сім’я, моя родина

  

    Навесні багато свят близьких всім і кожному. До них відноситься і Міжнародний день сім’ї, який відзначається - 15 травня. Саме цього дня наші бібліотекарі завітали до Карлівської ЗОШ I-III ступенів № 3 до учнів 4-А класу на родинне свято у ретро-стилі «Моя сім’я, моя родина».
  На початку бібліотекар привітала присутніх із днем сім’ї, розповіла про традиції святкування цього свята. Діти охоче ділилася своїми спогадами про дитинство, захопленнями своїх сімей. Розповідали про маму, тата, бабусь та дідусів, згадали як рідні проводять вільний час. Цікавою та веселою була розповідь бібліотекаря і про ігри, в які грали ще їхні батьки. Діти весело слухали, які ж це, давно забуті розваги. Свято пройшло у веселій та дружній атмосфері.
    Ставлення кожної дитини до родини – це своєрідний індикатор ставлення їх до життя. Тому метою проведеного заходу було виховання в дітей дбайливого і уважного ставлення до найближчих і найрідніших людей. Адже саме від сім’ї ми черпаємо життєві сили. Сім’я допомагає нам долати негаразди та додає сил і натхнення.


Нехай у всіх родинах завжди живуть любов, терпіння й повага!

Немає коментарів:

Дописати коментар