пʼятницю, 12 травня 2017 р.

Родинне свято «Моя сім'я, моя родина»

  З сім'ї починається життя людини, тут відбувається формування її, як громадянина. Сім'я є джерелом поваги, любові, прихильності та солідарності. З нагоди відзначення Міжнародного дня сім'ї, на родинне свято «Моя сім'я, моя родина» завітали учні 3-А класу (кл. кер. Маліченко О.В.) Карлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3.
  Бібліотекар зазначила, що для українців родина та сімейні цінності завжди відігравали визначну роль у житті. На добрих материнських порадах і мудрих батьківських настановах тримається світ. Ця вічна істина – основа родинного виховання, могутній чинник зміцнення духовності нації. Від сім’ї ми черпаємо життєві сили. Сім’я допомагає нам долати негаразди та додає сил і натхнення.
 Щирим поетичним словом діти привітали своїх найрідніших та найдорожчих людей.  Для присутніх було проведено багато конкурсів, серед яких найцікавішими були: «Букет лагідних слів», «Моя мама найкраща», «Лялька», «Кулінарний», «Модельєр» та ін.. А також діти подарували пісню «Одна калина», як краще вітання своїм родинам.
 До уваги користувачів нашої бібліотеки організовано перегляд літератури «Рід. Родина. Україна».
   Бажаємо всім родинам миру, злагоди та благополуччя!







Немає коментарів:

Дописати коментар