четвер, 12 вересня 2013 р.

Здоров'я дітей – здоров'я нації

На початку навчального року дітвора, розслаблена літнім відпочинком, поринає в шкільне життя і потребує нагадування щодо режиму дня, харчування та поведінки. З цією метою була організована зустріч з учнями   7 –А класу ЗОШ №1 в районній бібліотеці для дітей. Відеолекторій «Здоров’я – найцінніший скарб» зацікавив школярів живими фактами, пригодами «мультяшних» героїв, іграми, які провела з дітворою спеціаліст з соціальної роботи РЦСССДМ Марина Мусієнко. Фахівці бібліотеки представили  книги з перегляду літератури «Про здоров’я дбати – горя не знати». За мету організатори заходів мали не лише нагадати дітям про важливість збереження здоров’я, а й сприяли формування їх власної позиції щодо здорового способу життя. Оточення показує не завжди позитивний приклад, навіть якщо це власні батьки. Тільки від них залежить, чи будуть вони піклуватись про своє здоров’я і чи буде їх майбутнє щасливим і безтурботним.





 

Немає коментарів:

Дописати коментар